Webáruház készítés
Kereskednél az interneten, de nem tudod, hogyan vágj bele? Webáruház készítés terén több éves szakmai tapasztalattal rendelkezünk, mely évek alatt kitapasztaltuk, hogyan érdemes felépíteni egy jól működő webáruházat.
Szeretnéd létrehozni álmaid webáruházát, vagy meglévő weboldaladat alakítanád át webáruházzá? A megjelenéstől kezdve a raktárkezelésen át, a számlázást és bankkártyás fizetést is megvalósítjuk igényeid szerint, hogy a lehető legjobban automatizált webáruházat kapd, ami minimális felügyelet mellett a lehető legjobb hatékonysággal szolgálja ki vásárlóidat.
-
1.Ajánlatot kérsz tőlünk e-mail üzenetben, vagy telefonon.
-
2.Mi felhívunk és egyeztetünk egy időpontot személyes találkozóra.
-
3.Mindent átbeszélünk a személyes találkozó alkalmával. Amennyiben még nem rendelkezel tárhellyel és domain-el, akkor ezt is elintézzük helyetted.
- Egyeztetünk a készletkezelésről
- Megbeszéljük a számlázás részleteit, hogy össze tudjuk kötni webáruházadat számlázó programmal, amely automatikusan kiállítja a számlát vásárlóidnak
- Kidolgozzuk az akciók és kedvezmények menetét, hogy bármikor indíthass akciót, és erről a vásárlóidat is tudd tájékoztatni
-
4.Egyeztetjük a keresőszavakat és az oldal leírását, hogy keresőoptimalizálás szempontjából is a lehető legjobb eredményt érjük el.
-
5.Elküldöd részünkre a tartalmakat, amiket szeretnél elhelyezni a weboldaladon (képek, videók, szövegek, dokumentumok, kinézetek, stb.) vagy a személyes találkozón megbeszéltek alapján elkészítjük Mi elkészítjük a honlapod tartalmát.
-
6.Nekiállunk a weboldal elkészítésének a megbeszéltek alapján.
-
7.A teljes weboldal megtekintésére és kipróbálására lehetőséged van a publikálás előtt. Az esetlegesen felmerülő módosítási igényeidet még a weboldalad aktiválása előtt elvégezzük.
-
8.Weboldaladat felvértezzük a lehető legjobb SEO értékkel. Optimalizáljuk a Google találati algoritmusa alapján, hogy az esetlegesen ráépülő marketing nagyobb hatást tudjon kiváltani a piacon.
-
9.Aktiváljuk az oldalt, hogy mindenki láthassa a legújabb online felületed.
-
+1Igény esetén segítünk elindítani első Facebook és Google hirdetésed, hogy minél hamarabb megismerjen mindenki a környéken!
Milyen dokumentumokra, engedélyekre van szükség egy webáruház megnyitásához?
Először is fontos valamilyen vállalkozási forma megléte (ez kisebb vállalkozók esetén akár KATA-s egyéni vállalkozó is lehet), hiszen a webáruház tulajdonosának számlaképesnek kell lennie.
Ezen felül a területileg illetékes jegyzőnek is be kell jelenteni a kereskedelmi tevékenységet. Településenként eltérő a bejelentés módja, van ahol elegendő kitölteni a “Kereskedelmi tevékenység bejelentése” elnevezésű nyomtatványt, máshol a jegyzőnél kell érdeklődni a bejelentés pontos módjáról. Ezután a jegyző 10 napon belül határozatot hoz és kiadja a nyilvántartási számot.
Szükség van még termék, vagy szolgáltatás értékesítéshez szükséges tevékenységi kör, vagy körök meglétére (a „4791 - Csomagküldő, internetes kiskereskedelem” tevékenységi kör elengedhetetlenül szükséges!), illetve ha speciális terméket forgalmaz az áruház, akkor még szükséges külön szakhatósági engedély.
A vásárló számára elérhetővé kell tenni a következő adatokat:
- Az áruház üzemeltetőjének neve, székhely és levelezési cím. Cég esetén a kereskedést képviselő személy neve, és az ügyfélszolgálat telefonszáma és e-mail címe.
- Adószám, cégjegyzék szám, vállalkozói igazolvány szám, nyilvántartó cégbíróság neve.
- A tárhely-szolgáltató székhelyét, telephelyét, az elérhetőségére vonatkozó adatokat, különösen az igénybe vevőkkel való kapcsolattartásra szolgáló, rendszeresen használt elektronikus levelezési címét.
- Amennyiben a kínált termékek, vagy szolgáltatások értékesítése engedélyhez kötött, annak meglétének igazolása. (nyilvántartási szám feltűntetése).
Általános Szerződési feltételek (ÁSZF)
Ezt minden esetben fel kell tölteni az oldalra, és elérhetővé kell tenni a vásárló számára, hogy a szerződésben foglaltakat még azelőtt megismerhesse és elfogadhassa, mielőtt szolgáltatást venne igénybe. A vásárló csak abban az esetben tud rendelést leadni, amennyiben elfogadja az ÁSZF feltételeit a jelölőnégyzetre kattintva.
Az ÁSZF-nek tartalmaznia kell:
- Az áruházban megvásárolható termékeket vagy szolgáltatásokat
- A termék házhoz szállításának költségét
- A szállítási határidőt, szállítás módját
- A regisztráció és vásárlás menetét
- A termék átvételi módját
- A fizetési lehetőségeket
- A fizetési kötelezettségeket
- A garanciális feltételeket
- A kellékszavatosság, termékszavatosság, jótállás feltételeit
A vállalkozás a vevő kárára nem térhet el a szerződésben foglaltaktól, a szerződéskötés bizonyítása azonban a vevő feladata (például számlával vagy nyugtával).
Fontos még tudni, hogy a fogyasztót megilleti a 14 napos indoklás nélküli elállás joga (a 14 nap a csomag átvételének napjától számolandó).
Az ÁSZF-nek letölthető pdf formátumban is elérhetőnek kell lennie.
Adatkezelési Szabályzat
A fogyasztónak el kell fogadnia az Adatkezelési Szabályzatban foglaltakat mielőtt személyes adatait megadná a weboldal üzemeltetőjének. Ezt egy újabb jelölőnégyzet bejelölésével teheti meg, ezzel hozzájárulva, hogy az üzemeltető kezelje a személyes adatait, úgymint például a felhasználó neve, címe, e-mail címe, telefonszáma, stb.
Jellemzően regisztráció, termék megrendelés illetve kapcsolati űrlap kitöltésekor adhatja meg ezeket a személyes adatokat a felhasználó, így ezeken a pontokon kell elérhetővé tenni a szabályzatot, és itt kell a beleegyezését is kérni.
Az üzemeltetőnek tájékoztatási és adatvédelmi kötelezettségei vannak.
Az Adatkezelési Szabályzatnak is pdf-ben letölthetőnek kell lennie. Tartalmaznia kell azon személyek és cégek adatait (például könyvelő, futár, tárhelyszolgáltató, stb.), melyek felhasználják a fogyasztó személyes adatait. Az Adatkezelési nyilatkozatnak emellett tájékoztatást kell adnia kezelt adatok köréről, az adatok tárolásának időtartamáról, lehetőséget kell adni az adatok bármikori törlésére, gondoskodni kell az adatok biztonságáról, a weboldal védelméről.